Flytt inn/ut

Bestille strøm

Ny kunde?

Når du flytter inn i bolig i vårt område og ikke har vært kunde av HLK Nett AS før er det informasjon som er viktig for oss å få – fordi vi ønsker at du som ny kunde skal få strøm så fort som mulig. Det handler om trygghet og muligheter for deg og dine. Vi håper derfor du kan bruke litt tid på å gi oss noen vitale opplysninger i vår Serviceportal.

Denne informasjonen har vi behov for:

-Hvilken bolig gjelder meldingen. Her har vi også behov for noe informasjon om måleren.
-Er det noen som flytter ut av boligen. I så tilfelle hvem.
-Hvem flytter inn i boligen.
-Målerstand på dato for overtakelse.
-Hvilken kraftleverandør du benytter eller har valgt (HLK Nett as er nettleverandør).

Dersom du lurer på noe er det bare å ta kontakt med oss. Vi ønsker deg lykke til i ny bolig og velkommen som ny kunde hos HLK Nett as.

Eksisterende kunde?

Er du registrert som kunde hos oss og skal overta eller flytte inn eller ut av en bolig i vårt område så gjør du dette enkelt på Min side.

Bygge, grave, rive eller forandre?

Skal du bygge helt nytt, endre eksisterende bolig/anlegg, grave eller utføre andre tiltak som påvirker eller krever strømtilførsel til boligen/anlegget finner du mer informasjon ved å følge linken under.

Bygge, grave, rive eller forandre